15 Ağustos 2013 Perşembe

Vampir Akademisi İlk Fragman

Evet, yıllardır beklediğim an geldi. İlk Vampir Akademisi fragmanı beğenimize sunuldu. Fragmanı defalarca izledim, beğendiğim sahneler kadar beğenmediğim sahneler de oldu.

Beğendiğim sahnelerden bahsedersek;


 Dimka ve onun meşhur paltosunu gördük. O sahnede hayalimde canlandırdığım Dimitri oldu birden.



Antreman sahnelerini de büyük bir merakla bekliyordum. Belki de fragmanın en güzel kesitiydi.

Özellikle beğendiğim sahneler bu kadardı. Bu seri benim için çok özel o yüzden beğenemiyorum hiç bir şeyi.









Bana göre kitabın başı ciddi başlıyordu. Lissa onun kanını içerken aralarında geçen diyalog bana daha komik yansıtılmış gibi geldi. Ayrıca Lissa hiç kitapta anlatıldığı gibi narin ve soylu durmuyor. Ne yazık ki bana o hissi veremedi.



Mia'nın saçları, masa altındaki sahne ve duvara yazı yazan 3 kişi. Bunlar farklı gördüğüm diğer şeyler.
Rose'un elinde kazık görmek beni üzdü bildiğim kadarıyla ilk kitapta eline kazık almıyordu.


Son olarak Dimitri'nin vücudu sarkmış gibi gözüküyor. Sizce de öyle değil mi? Umarım ışık oyunudur. Ayrıca o meşhur şehvet büyüsü sahnesini görmek beni çok heycanlandırdı.


Fragmanı izlemek için buraya alalım sizi. Çok eleştirdim sanırım ya. Siz neler düşünüyorsunuz? Genel olarak hayalimde canlandırdığım gibi olacağını düşünüyorum filmin.

-tüm fotoğrafkar tumblr'dan alıntıdır.- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...