11 Ağustos 2013 Pazar

Kitap Alışverişi

En son kitap alışverişimde bir daha kitap almayacağım diye yazmıştım ama yine kendime engel olamadım. Yaşadığım şehir kitabevi açısından çok yoksun,sanırım bir tane var. Ben de İstanbul'a geldikçe kitapçılara atıyorum kendimi. Bu sefer de ilk defa ikinci el kitap alışverişinin tadına vardım.



1. Çıplak Ölüm- Nora Roberts

Uzun zamandır bu kitabı arıyordum ama bir türlü bulamamıştım. İkinci el satan yerleri gezerken de kolay bulamadım. Şu an benim için altın değerinde bu kitap. Sonunda bu seriye başlayabileceğim. :)

2. Yüzyılın Fırtınası- Stephen King

Satıcıyla uzun sohbetimiz sonucu almaya karar verdiğim ilk King romanlarımdan biri oluyor kendisi. İnkılâp yayınevinden çıkmış.

3. Göz- Stephen King

Bu kitabın ilk baskısını bulduğum için çok mutluyum. Uzun zamandır merak ediyordum bu romanı. Sonunda Stephen King okumaya başlayabileceğim için çok mutluyum.





Bu aralar siz neler aldınız? :)

1 yorum:

  1. Bende Nora Roberts'in bu serisine başlamak istiyorum bakalım bulabilirsem... Kütüphanede olabilir sanırım. İnşallah bulurum. Yorumlarını bekliyorum :))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...