6 Ağustos 2013 Salı

Alice Ölüler Diyarında- Mainak Dhar| Yazım Hataları!



Elf Yayınlarından çıkan Alice Ölüler Diyarında kitabına bu gün büyük bir hevesle başlamıştım. İlk sayfalarda bir kaç yazım hatası gördüğümde umursamadım ve okumaya devam ettim. Ama git gide beni daha çok rahatsız eden hatalarla karşılaştım.

Normalde beğenmediğim kitapların yorumlarını yapmıyorum ama bu kadar merak ettiğim bir kitabın böyle hataları olması yüzünden yarım bırakıyor olmak canımı sıktı. Bu serinin ilk iki kitabını aynı an da almıştım biraz daha okumaya çalışacağım ama keyfim kaçtı bir kere.

Bir örnek vermem gerekirse:

Bu bir katliamdı ve Alice dosdoğru yok oluşun üzerine yürüyerek bu Isırıcıların ne elde etmeye çalıştıklarını merak ediyordu, yoksa yalnızca, kendilerini bekleyen ihtimalleri umursamadan, içgüdüleri ya da kana susamışlıkları tarafından

Evet, pat diye cümle böyle kalıyor. Buraya yazmasaydım bütün gün söylenir dururdum. İçimi dökmek iyi oldu.

2 yorum:

  1. Benim de okuduğum bazı kitaplarda yazım yanlışları çıkıyor ama bu denli değil. Gerçekten bu defa yanlışı baya abartmışlar.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...