16 Ağustos 2013 Cuma

En Karanlık Gece- Gena Showalter | Kitap Yorumu



Karanlığın Efendileri serisinin ilk kitabı niteliğinde olan bu roman aynı zamanda benim okuduğum ilk Gena Showalter romanı. Yazarın dili oldukça akıcı, olay akışı insanı hemen içine çekiyor. Pegasus Yayınlarından çıkmış olan bu romanın üçüncü kitabı da çok kısa bir süre önce satışa sunuldu.

Ben daha önce bu kitaba başlayıp, hatırlamadığım bir nedenden dolayı yarım bırakmıştım ve bir türlü bir daha başlayamamıştım. Hazır İstanbul'a gidiyorken yanıma bir tek bu kitabı alıp başlamaya karar verdim. İyi ki başlamışım diyorum şimdi. Çok güzeldi.

Kitabın konusuna değinirsek -spoiler vermemeye çalışacağım ama ne olur ne olmaz spoiler sevmeyenler okumasın.-  Ashylin bulunduğu yerlerde, geçmişte yapılan tüm konuşmaları duyabiliyor ve bu sesleri bir türlü durdaramıyor. Kızımız bundan çok rahatsız ve durdurmanın yollarını arıyor. Budaştepe'ye iş amaçlı geldiğinde daha önce orda yapılmış konuşmaları duyuyor ve bir çıkış yolu bulduğunu düşünüyor. Sesleri durdurmak amaçlı yaptığı gezinti sırasında ise Maddox ile karşılaşıyor. Gerisini öğrenmek için kitabı okumanızı öneririm. Çünkü asıl heyecan buradan sonra başlıyor.

Maddox tam bir bad-boy. Kaslı, yakışıklı kötü ve aşık. Kız bir okuyucu olarak daha ne isteyebilirim ki bir kitaptan. :) Kitapta tek bir karakter yok aslına bakarsanız kitabın ilk 50-60 sayfasında, kimin kim olduğunu anlamak için sık sık duraksadım. Ama bu bile beni okumaktan soğutmadı. Bu serinin ikinci kitabı da elimde şu an. Ben serinin kitaplarını arka arkaya okumayı sevmediğim için başka kitap okuyacağım ama ikinci kitap için de sabırsızlanıyorum.

Eğer kitap okurken cinsellikten rahatsız  olmuyorsanız bu seriyi mutlaka öneririm size. Günümüzde o kadar çok fantastik kitap çıktı ki artık çoğu birbirine benzemeye başladı. Eğer farklı bir şey arıyorsanız tam size göre.

Bunlar da diğer edisyon kapakları;














Puanlama; 3,5-4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...