16 Ağustos 2013 Cuma

Anansi Çocukları- Neil Gaiman



Bildiğiniz üzere Pinuccia'nın Okuma Şenliği adlı etkinliğine katılmıştım. İlk ayın sonunda puanlar açıklandığında ilk altıya girdiğimi öğrendim ve etkinliğin ev sahibi Pinuccia bize güzel bir süpriz hazırlamış. İlk altıya girenlere birer kitap hediye etmeye karar vermiş ve benim şansıma da Neil Gaiman'ın yazdığı ve çok beğenilen en son ramanı Anansi Çocukları adlı roman çıkmış. Çok sevindim hatta havalara uçtum diyebilirim.

Burdan da İthaki Yayınlarına ve Pinuccia'ya teşekkür etmek istedim. En kısa süre içinde okuyup görüşlerimi buradan bildireceğim size, beklemede kalın. :) Etkinlik hakkında bilgi almak isterseniz sizi buraya alalım. Herkese keyifli okumalar. :)

1 yorum:

  1. tebrikler!! Bende Neil'in bu kitabını okumayı çok istiyorum. Ama siparişimde Yokyer'i ekledim. Bi bunu okuyım daha sonra Anansi Çocukları'nı da almayı düşünüyorum.
    Yorumunu merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...