30 Ağustos 2013 Cuma

Favorilerim* 2

Öncelikle 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.



Daha önce burada belirttiğim gibi ara ara son zamanlarda ki favorilerimi listeliyorum. Üstünden iki ay geçti ve doğal olarak ben yeni şarkılar keşfedip yeni diziler izlemeye başladım. Bakalım bu aralar ben nelere takmış durumdayım.

Bu aralar şarkı olarak Selena Gomez'in son albümünü dinliyorum durmadan. Slow Down sanırım en favori şarkım.





Ayrıca Cracked dizisi sayesinde keşfettiğim grup olan Wintersleep, herkese tavsiyemdir. Sanırım pek bilindik bir grup değil ama şarkıları gerçekten çok güzel. Gereken ilgiyi gördüklerini sanmıyorum.




*****




Bu aralar deli gibi izlediğim tek dizi Teen Wolf. Çoğunuzun izlediğini düşündüğüm bu diziyi, ben ilk bölümü çıktığında izleyip bırakmıştım. Çok sıkıldığım bir gün tekrar başlamaya karar verdim ve çıkmış olan bütün bölümleri bitirmeme çok az kaldı. Keşke bu kadar hızlı tüketmeseydim bölümlerini diyorum şimdi. Eğer ilk iki sezonunda biraz dişinizi sıkarsanız üçüncü sezon müthiş oluyor dizi. Tavsiye ederim kesinlikle. Konusu ise şöyle;

Dizi sosyal serseri Scott McCall etrafında dönmektedir. Scott, Beacon Hills Lisesi'nde lakros oynayan genç bir öğrencidir. Bir gece kurtadamın biri tarafından ısırılmasıyla hayatı büyük ölçüde değişir. En iyi arkadaşı Stiles ve gizemli kurtadam Derek'in yardımıyla bir kurtadam olduğunu keşfetmesi üzerine, yeni keşfettiği kimliğinin içinde sunulan birçok tehlike ile ergenlik yaşamını dengelemeyi öğrenmekte zorlanır. Âşık olduğu kişiyi korumak ve etrafındakilerle olan ilişkilerini dengelemek zorundadır.

-wikipedia.org sitesinden altıntıdır.-



****




 
 Bu ay Arkadya Yayınlarının kitaplarına bayıldım. Kapak konusunda mükemmel bir iş çıkaran bu yayınevi ayrıca püsküllü ayraçlarıyla da kalbimi kazanmış durumda.

En sevdiğim Arkadya kapakları ise şöyle;





 Bu aralar siz nelere takmış durumdasınız? Çıkardığı kapaklar açısından en çok hangi yayınevini seviyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...