1 Haziran 2014 Pazar

Mim: Nedir Ne Değildir?



Kristal Kitap beni mimlemiş, uzun zamandır bu tip etkinliklere katılmıyordum. Geri dönüş için çok güzel bir mim oldu. Daha fazla uzatmadan sorulara geçelim.

Blog açma hikayeniz nedir?

Blog açmadan önce de kitap bloglarını okuyordum, bir gün dedim ki ben neden açmıyorum? Böylece açmaya karar verdim. İlk başlarda çok zorlandım ama iyi ki açmışım.

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Blog ismim Harry Potter'dan geliyor. HP'nin yeri bende çok ayrıdır, okumaya ve fantastik şeylere olan düşkünlüğümün başlangıcıdır. Pensieve, Dumbledore'un zihni karmaşık olduğunda anılarını aktardığı kase gibi bir şey, türkçe adıyla Düşünseli. Eh ben de kitaplar, diziler ve filmler hakkında kafamda ne varsa buraya aktarıyorum.

Hangi mevsimi seversiniz?

Aslında her mevsimin insanıyımdır ben. Ama mutlaka bir seçim yapmam gerekirse ilkbahar derim.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Çimen kokusu! 

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?

Eyeliner. Ruj sürmeyi çok sevmiyorum, sürsem bile doğal tonlarda olmasına özen gösteriyorum.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Blog yazmak bana kesinlikle güzel insanlar kazandırdı. Çevremde kitap okuyan kimse olmadığı için düşüncelerimi ve fikirlerimi tartışacağım kimsem yoktu. Blogum sayesinde kitap karakterleri hakkında dedikodu yapacak bir sürü dostum var. :)

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Kitap okumak, hazırı severim ben. 

Şiir mi roman mı hikaye mi?

Roman.

En çok etkilendiğin film?

Benim için tüm zamanların en iyi ve en çok etkilendiğim filmi Léon. Shaaape off myy heaarrrtt.

Hangi tür kitap/film?

Kitapta fantastik okumayı seviyorum. Film için vazgeçilmez türüm aksiyon.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

Hiç iş hayatım olmadı ama iş hayatım olsaydı bile öğrenci olmayı seçerdim sanırım. Benim için öğrenci olmak demek rahat yaşayabilmek demek.

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kesinlikle kitap okumak.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Asla klasik giyinemem, geçen gün staj görüşmesi için giyindim de kendime gülmekten evden çıkamadım. Cevabım spor giyinmek, kot pantolonum ve spor ayakkabılarımla ayrılmaz bir bütünüz.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Kitap.

En sevdiğin yemek nedir?

Tam bir pırasa yemeği aşığıyım. Her gün yiyebilirim. Kabak dolmasını da çok severim. Of canım çekti :(

En sevdiğin dizi?

Yok. Şu sıra SPN iyice klişe olmaya başladığı için zaten keyifsizim, bu soru resmen yarama tuz bastı. Teen Wolf'u seviyorum, Fringe çok güzel diziydi.

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Ölümsüzlük bir yetenek sayılıyor değil mi? Sonsuza kadar yaşamak isterdim.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Kusmak. En nefret ettiğim şeydir. Migrenim olduğu için sık sık başıma geliyor. :(

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Yazlık bir elbise
Sandalet
Güneş gözlüğü
Güneş kremi
Telefon kabı

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Rimeldi sanırım, tam olarak hatırlayamıyorum.



Özellikle birisini mimlemiyorum, yapmak isteyen herkesi mimlemiş olayım. Umarım soruları okurken keyif almışsınızdır, ben cevaplarken çok keyif aldım.

6 yorum:

  1. Blogunun adı çok iyimiş yaa! :) Düşünselinin İngilizce'sini hiç bilmiyordum. Merak edipte bakmamıştım hiç aslını istersen. Şimdi öğrenmiş oldum. :) Artık bloguna çok daha farklı gözle bakıyorum. :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha söylediğim herkes çok şaşırıyor zaten, uzun aramalar sonucunda bulmuştum adını. :D

      Sil
  2. :) çok keyifli olmuş , ben ne derdim diye bir düşünce saldı okurken. İyi ki blog yazmışsın kuzum senin tanıdığım her güne şükürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sen de yapsana :D Senin de cevaplarını çook merak ediyorum ve evet, iyi ki tanışmışız çok seviyorum seni. :* *göbekatankız*

      Sil
  3. Bloğunuz için seçtiğiniz isim muhteşem ya :D

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...