11 Haziran 2014 Çarşamba

Bu Ay Neler Okudum? | Mayıs 2014

Şubat ayından beri Bu Ay Neler Okudum? postu hazırlamadığım fark ettim, tabii ki bunun nedeni üşengeçlik. Aslına bakarsanız son 3 aydır çok çok güzel kitaplar okudum, keşke üşenmeyip sizlerle paylaşsaydım ama okuduğum kitapları anında paylaştığım çok aktif bir instagram hesabım var. Eğer takip etmek isterseniz thpensieve adıyla aratırsanız hesabımı bulabilirsiniz. Ayrıca okuduğum her kitabı güncellediğim goodreads hesabım da var, isterseniz bu iki hesaptan da neler okuduğumu takip edebilirsiniz.

Bakalım mayıs ayında neler okumuşum?



1. Kağıttan Kentler- John Green | Puan: 4/5

2. Cadıların Keşfi- Deborah Harkness | Puan: 4/5

3. Efsane- Marie Lu | Puan: 4/5

4. Kayıp Prens- Jennifer A. Nielsen | Puan: 4/5

5. Assasin's Creed Desmond | Puan: 3/5

6. Alev Deneyleri- James Dashner | Puan: 4/5

7. Deliryum- Lauren Oliver | Puan: 3/5

8. Kalbimi Salla- Michelle A. Valentinel | Puan: 3/5

9. Karanlık Ateş- Karen Marie Moning | Puan: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...