21 Haziran 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: 2014 Yazında Okumayı Planladığım Kitaplar



Uzun zamandır Cumartesi İlk 10 etkinliğine katılmıyordum, hazır böyle güzel bir konu varken hemen katılayım dedim. Eğer siz de katılmak isterseniz buraya tık.

1. Ölüm Oyunu- Koushun Takami
2. Ateşli Kalp- Richelle Mead
3. Sıcak- Maya Banks
4. Majestelerinin Ejderhası- Naomi Novik
5. Acımasız- Jane Casey
6. Seraphina- Rachel Hartman
7. Direniş (Idhun Günlükleri #1)- Laura Gallego Garcia
8. Ateş Ustası- Maria V. Synder
9. Oniks-Jennifer L. Armentrout
10. Yüzüklerin Efendisi- J.R.R. Tolkien

Yüzüklerin Efendisi için çok kararsızım aslında, bir türlü cesaret edemiyorum. Listemdeki diğer kitaplar ise çok daha önce okumaya karar vermiştim zaten. Umarım yavaş yavaş hepsini bitirebilirim.

3 yorum:

  1. Katılım için teşekkürler. = )

    YanıtlaSil
  2. 1 & 7 benimde almayı planladığım kitaplar ama bakalım ne zaman. Evdeki kule bir azalsa:D
    İnşallah tamamlarsın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şu an kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplardan yaptığım liste. Alıp okumak istediğim bir dünya kitap var. :D Ama dediğin gibi evdeki kule hiiiç azalmıyor. Teşekkür ederim :*

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...