13 Haziran 2014 Cuma

İki Mim Bi'Arada!



1.Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
Huzurlu bir hayatım var, sanırım en sevdiğim yönü bu.

2.Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?

Hiç ağlamadım. Ağlamayı hiç sevmem. 

3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

Blogumda siyaset yapmayı sevmiyorum ama yaptıklarıyla ülkemizin içine eden kişileri değiştirirdim. Birazcık sağduyu ya. :(

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Evet. Bir kere yaz yağmurunda denize girdikten sonra insan hep yağmur gözlüyor. :D

5.Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Sevgilimle yeni çıkmaya başladığımızda yanında düşmüştüm, gerçi o kadar sakar bir insanım ki hala düşüyorum. O da alıştı artık bu duruma, beraber gülüyoruz. :D

6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin? 
George Clooney. Yaş farkı hiç mühim değil, gel bebeğim bana.

7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Hayatımın film olması için birazcık da olsa ilginç olması gerekmiyor mu? Yani bütün gün yatağından yatıp kitap okuyan bi kızın niye filmini çeksinler ki? Ama illa çekicez dediniz Emma Watson oynasın isterdim :D

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Ağlamadım valla, araba sürerken ağlamışlığım var ama.

9. Süperman mi Batman mi? 
Iron Man. :D 

10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı? 
Gülhanenin adını kerhane sanardım hahahahahah. Çok utanç verici bir anın sonunda aslında adının Gülhane olduğunu öğrenmiştim. Bu sayılır mı? 

11. Sence hayatın anlamı nedir?
Mutlu olmak. Kimin ne dediğini ve ne düşündüğünü umursamadan hem de.

-

1. Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş" diye sorunca ne dersiniz?
Bırakın saç boyatmayı arkadaşım sınıfa saçına maşa yapıp geldiğinde bu ne be çok çirkin olmuşsun demiştim. Asla tepkimi saklamam, benden de saklanmasını istemem.

2.Evinizde hangisi olsun istersiniz?
Tüm duvarların kitapla dolu olduğu hobi odası.

3.İntikam –soğuk yenen bir yemektir-tatlıdır-gereklidir-gereksizdir-diğer (açıklayınız)
İntikam hakkında pek bir fikrim yok. Çünkü birisinden intikam alamayacak kadar çabuk affediyorum. Bu huyumdan hiç memnun değilim :(

4.Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? 
Şu an televizyonda haberler dönüyor ve tetikçi olma isteğim bin kat daha arttı. Ama gerçekçi bir yaklaşım benimsersek eğitmen olmak isterdim, ülkemizin en büyük sorunu cehalet.

Beni mimlediği için Mavi Uçurum'a teşekkürlerimi sunuyor ben de Duygu'yu ve Alican'ı mimliyorum

3 yorum:

  1. 10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
    Gülhanenin adını kerhane sanardım hahahahahah. Çok utanç verici bir anın sonunda aslında adının Gülhane olduğunu öğrenmiştim. Bu sayılır mı?

    Kahkaha attım ya asagdgfswfr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok utanç vericiydi haha Bi de ben o zaman eniştemden çok utanıyodum onun yanında kırmıştım bu potu sjhdfvksjdeıksjhdbvfaldefc Yerin dibine girip çıkmışım :((((

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...