31 Temmuz 2014 Perşembe

Mim #Kitaplar



Sevgili Mavi'nin Kitapları ve Kitap Yorumlarım beni mimlemiş. Bu aralar sık sık böyle etkinliklerle karşınızdayım ama en yakın zamanda çok güzel kitapların yorumlarıyla da burada olacağım. Şimdi hemen sorulara geçelim, bu mimi yapmak herkesi mimliyorum.

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden geldiğince her gün okumaya çalışıyorum ama bu sıcaklarda bazı günler kitap okumak yerine 2-3 bölüm fazladan dizi izlediğim oluyor.

-En sevdiğiniz yazarlar?
Ben kolay kolay yazarların her yazdığını okuyacak kadar sevemiyorum. O yüzden en sevdiğim yazara tek bir cevap verebilirim; Richelle Mead. Ama yeni kitap yazdıkları zaman mutlaka konularına göz atmayı ihmal etmeyeceğim yazlar da var. Bunlar; J.K. Rowling, Karen Marie Moning, John Green, James Dashner...

-En beğendiğin kitaplar?
Şimdi kimse kusura bakmasın ama buna tek tek kitap ismi veremem. O yüzden seri isimleri vereceğim, azıcık hile yapmış olsam da cidden sevdiğim serilerin kitapların birbirinde ayırmam çok zor.

*Harry Potter Serisi- J.K. Rowling
*Ateş Serisi- Karen Marie Moning
*Alev Deneyleri- James Dashner
*Usta Serisi- Maria V. Synder

-Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Fantastik okumayı sevdiğim için tercihim yabancı yazarlardan yana.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Ateş Serisi- Karen Marie Moning. Okumayan varsa hemen alıp okusun, muhteşem bir seri!

-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Fantastik ve polisiye okumayı çok seviyorum. Fantastiğin alt dallarından epik fantazi ve distopyalar favorim.

-En son hangi kitabı okudun?
Labirent Savaşı- Rick Riordan

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Büyülü Ölüm- Nora Roberts

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Kitap almadan önce bloguna mutlaka göz attığım bir iki kişi var ve onların yorumları olmasa birçok güzel kitabı şimdi okumamış olacağımı düşünüyorum. Yani kitap blogları iyi ki var. Bana kalırsa kitapla ilgili hiçbir şey yeterli değildir. Ne yeterince kitabım var ne de kitaplar hakkında yazan blogger. Özgün oldukları sürece, kitap okuyan ve düşüncelerini paylaşmak isteyen herkesin blog açması taraftarıyım. Fazla blogger göz çıkarmaz. :D Çok saçmaladım, tamam.

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Daha önce yorumlarımda da bahsetmiştim, ben öğrenmek için kitap okumuyorum. Okuduğum kitaplardan kendime ders çıkartmak gibi bi çabam da yok. Ben tamamen zevk almak, acı gerçeklerle dolu hayattan kopup başka diyarlara gitmek için okuyorum. Belki ondandır fantastik kitaplara olan bu düşkünlüğüm. Sonuç olarak kitap okumayan bir Nihan düşünemiyorum, bu demek oluyor ki kitap okumak benim için zorunlu ihtiyaçlar arasında. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...