9 Temmuz 2014 Çarşamba

Bu Ay Neler Okudum?- Haziran 2014



Haziran ayı benim için gayet verimli geçti, tam olarak 11 kitap okumuşum. Ay boyunca okuduğum kitapların fotoğraflarını paylaştığım instagram hesabıma buradan ulaşabilirsiniz.

Tek Ayağı Mezarda- Jeanine Frost | Puanlama: 4/5
Sıcak- Maya BanksPuanlama: 3.5/5
Kötü Çocuklar- M. Leighton | Puanlama: 3/5
Duman ve Kemiğin Kızı- Laini TaylorPuanlama: 5/5
Belalı Düğün- Jamie McGuire | Puanlama: 5/5
Bela- Sally GreenPuanlama: 4.5/5
Saraydan Hikayeler- Kiera Cass | Puanlama: 4/5
Kan Ateşi- Karen Marie Moning (Yeniden okudum) | Puanlama: 5/5
İntikam Ateşi- Karen Marie Moning (Yeniden okudum) | Puanlama: 5/5
Rüya Ateşi- Karen Marie Moning (Yeniden okudum) | Puanlama: 5/5
Gölge Ateşi- Karen Marie Moning | Puanlama: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...