18 Şubat 2014 Salı

2. KKBT Sen Benim Diğer Yarımsın- Holly Bourne| Yabancı Kapaklar+Çekiliş+Yorum


Kitap: Sen Benim Diğer Yarımsın
Yazar: Holly Bourne
Tür:  Young-Adult, Paranormal
Yayınevi: Parodi Yayınları
Seri: -


Dünyada birbiri için yaratılmış kaç insan vardır?
Ruh ikizleri; yalnızca onlar bu büyüyü taşır. Toprağa düşen yıldırım kadar nadir gelirler dünyaya. Ama bir araya gelip âşık olduklarında... İşte o zaman, toprak ikiye bölünür. Gökyüzü deryaya, derya ateşe hücum eder. Kargaşa yağar evrenin her bir köşesine, sel olur...
Zarlar atılır, yıldızlar kesişir; ardından Poppy ve Noah düşürür toprağa o ilk kıvılcımı. Fakat o şey, iki büyülü ruhun karşısında durmaktadır, sanki görünmez bir duvar gibi. Felaket, kıyamet, ölüm; engelleyebilir mi kucaklaşmasını alacakaranlıkla gecenin?
"Gerçek aşkın karşısında kim durabilir?"
"Korkusuz, taze, ateş kadar sıcak bir roman: Sen Benim Diğer Yarımsın. Kesinlikle soluksuz okuyacaksınız."
-Amazon-










İkinci Kitap Kurtları Blog Tur'undan herkese merhaba! Turumuzun ikinci gününde ben, kitabın diğer edisyonlarını sizlerle paylaşıp konuya ne kadar uyumlu olup olmadıklarını tartışacağım. Ama turdaki görevime geçmeden önce sizlerle yorumumu paylaşmak istiyorum, eğer çekilişe katılmak isterseniz postun sonuna göz atabilirsiniz!

Poppy aşka inanmayan, klişelere takıntılı ve oldukça karakteristik yapıya sahip bir genç kızdır. Klişelerden bu kadar nefret etmesine rağmen tam bir klişenin ortasına düşmekten kendini alamaz. Aşktan nefret eden kız, deli gibi aşık olur! Aşık olduğu adam ise Noah, gitarist ve kitapta sıkça kullanıldığı gibi fit biri! -fit kelimesini o kadar çok yadırgadım ki-  Tabii ki Poppy pat diye aşık olmuyor kendine engel olmaya çalışıyor, inkar ediyor hatta Noah'ı çok sert bir şekilde geri çeviriyor. Çünkü o Poppy Lawson ve gerçek aşkın sadece kitaplara özgü olduğunu düşünüyor. Ah, keşke öyle olsa.

''Sana klişelerle ilgili bir şey söyleyeyim,'' dedi nefes nefese kulağıma. ''Tahmin edilebilir olsalar da yine de insana harika hissettirirler.''

Okurken yüzünüzde kocaman bir gülümseme oluşturacak, eğlenceli ve sıcacık bir aşk hikayesine hazır olun. O kadar eğlenceli ve doğru tespitlerle  doluydu ki kitap, bir ara tüm kitaba post-it yapıştırmak zorunda kalacağımdan korktum. Karakterler arasındaki konuşmalar, olaylar çok sürükleyiciydi. Kitabı elime aldığımda sayfa sayısını çok bulmuş hatta okurken gereksiz yere uzatılmış diye düşünmüştüm ama kitabın sonuna geldiğimde her şeyin tam kararında olduğunu düşündüm.


Holly Bourne tam kararında bir kitap yazmıştı ama rahatsız olduğum bir kaç kısım da yok değildi. Yazar son 20 sayfada gözlerimi devirmeme neden olsa bile ben çok sevdim kitabı. Kısaca karakterlere de değinirsek, her bir karaktere bayıldım. Hepsi kişilik sahibiydi ve kitabın sonuna kadar o kişiliklerini korudular, zaten kitapta beni en çok mutlu eden olay buydu. Ayrıca aşk üçgenlerinden nefret edenler için belirtiyorum ki kitapta öyle bir şey yoktu, içiniz rahat olsun.

Kitabı kesinlikle herkese öneriyorum, gerçek aşkı ve ruh eşini bulduğuna inanlara, hiç bulamayacağını düşünenlere. Okuyun!

Not: Belirtmeden geçemeyeceğim, kitabın çevirisi ve kapak kalitesi mükemmeldi.

Puan: 4.5/5 -o kırılan yarım puan kitabın sonu yüzünden, canımı acıttın Holly!-


*Kitabın diğer kapakları;



ABD ve BK


*ABD ve BK*

Birçok okurun beğendiği kapak bu olmuştu, hatta yayınevi bu kapakla çıkarmadığı için bozulmuşlardı. Eh, bir aşk kitabı için kalpli kapaktan daha uygun ne olabilir ki? Bence içeriğe oldukça uygun.

Hollanda

*Hollanda*

Benim içlerinden en çok beğendiğim kapak bu oldu, keşke bu kapakla çıksaydı diye hayıflanmadım edemedim!

Almanya

*Almanya*

Bu benim kişisel görüşüm olsa da kitap kapakların insan olmasından nefret ediyorum. Sanki benim hayal gücüme hakaretmiş gibi geliyor. Bu yüzden bu kapak benden geçer not alamadı.


Türkiye
*Türkiye*

En başından beri en çok sevdiğim kapak bu olmuştu, çok şirin ve konuya kesinlikle uyumlu olsa da sanırım kalbimi çalan asıl unsur kaliteydi. 





Çekliş;


a Rafflecopter giveaway


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...