8 Şubat 2014 Cumartesi

Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi- Duygu Özlem Yücel| Kitap Yorumu



Kitap: Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi
Yazar: Duygu Özlem Yücel
Tür:  Aşk, Roman- Günümüz
Yayınevi: Destek Yayınevi
Seri: -


"Gülümsediğini görür gibiyim. Onu hiç kaybetme olur mu?
Gülümsemekten asla vazgeçme...
Gözlerimi kapıyorum ve derin bir nefes alıyorum.
O güzel gülümsemenin bana hayat veren mucizevi ışığı doluyor içime...Acılar kayboluyor sanki."
İki Aşık ve İmkansız Bir Aşk Hikâyesi
Kaderleri onları hiç ummadıkları anda bir araya getirdi ve beklenmeyen bir girdap onları fırtınalı aşk denizinin içine sürükledi.
Bir aşk hem bu kadar gerçek hem bu kadar sırlarla dolu olabilir mi?
Bir aşk hem bu kadar yakın hem bu kadar mesafeli yaşanabilir mi?
Heyecan, mutluluk, karmaşa, bilinmezlik, sessizlik, kahkaha ve gözyaşı...
Çünkü bir vardı, bir yoktu aşk ve...
Tesadüflerin gizemi onları fırtınasına katarken onlar, korkutucu bir bilinmezliğin içine savruldular!
Kalplere iz bırakacak modern bir aşk masalı...
Unutulmayacak bir ikili delilikler hikayesi...
"...Çünkü oydu her nefesim!
Ve ben nefes aldıkça...





Dengesiz bir aşkın hikayesine hazır olun, sizi güldürecek ve ağlatacak. Kendinizden bir şeyler bulup, kafanızı sallayarak okumanıza neden olacak ve sonunda sizi darmadağın edecek bu kitap. Ben sizi en baştan uyarıyorum *insaflıbloggermodu*.


Aslı yirmili yaşlarında ve oldukça umursamaz, çabucak sinirlenen bir kız. Can ise otuzlu yaşlarında, hayatı anlık yaşamayı seven ve kendin güvenli birisidir. Bir gün Aslı iş bulmak için gittiği şirkette çok bekletilince sinirlenip önemli bir kişinin odası olduğu düşündüğü yere dalar, oradaki adama işletmeyle ilgili atıp tutar ve patronuyla ilgili oldukça sert şeyler söyler. Sonra öğrenir ki aslında bağıra bağıra  konuştuğu kişi patronun ta
kendisidir, Can Sipahioğlu. Böylece kader ağlarını örer ve tekrar bir araya gelirler. Kitabın kısaca konusu böyleydi, çok spoiler verdiğimi düşünmeyin çünkü yaklaşık ilk on sayfayı özetledim sadece. Kitap bundan çok daha fazlası.



Öncelikle olumlu kısımlarından bahsetmek istiyorum, kesinlikle sizi içine çeken ve o duyguları sonuna kadar yaşatan bir kitaptı. Benim uzun zamandır okuduğum ilk Türk yazar oldu ve biraz ön yargılı yaklaşmama rağmen oldukça beğendim. İçinde çok fazla diyalog yoktu bana göre, ona rağmen oldukça akıcıydı. Karakterleri çok sevdim, tutarlılardı ve gerçekçiydiler.

Olumsuz olarak söyleyebileceğim pek bir şey yok aslında. Sadece cümle değil ama düşünce bakımından yazarın kendini çok fazla tekrar ettiğini düşünüyorum. Birçok yerde aynı düşünceyi farklı cümlelerle defalarca gözümüze soktu ve ben bir yerden sonra anlamaya çalışmadan, boş boş okudum. Yukarıda da söylediğim gibi daha çok konuşma görmek ve yaptıklarını daha detaylı okumak isterdim. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki kitabın sonuna kadar bu aşkın neresinin dengesiz olduğunu çözememiştim.

İyisiyle, kötüsüyle oldukça güzel olan bu kitabı aşk romanlarını sevenlere tavsiye ederim.

Puanlama: 3.5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...