16 Aralık 2013 Pazartesi

Before Sunrise- Film Yorumu



İlk defa bir filmi bu kadar geç izlediğim için üzülmüyorum aksine çok mutluyum, ikinci film için 9 yıl bekleyemezdim heralde. Şu ana kadar birbiriyle bağlantılı üç film çıkmış ve üçünün de arasında 9 yıl var. Hemen ikinci filmi izlemek istesem de kendimi durdurmayı başardım, böyle uzun aralıklarla çıkan güzel filmleri çok çabuk tüketmemek lazım.

1995 yılında çekilen Before Sunrise, iki karakterin arasındaki aşkı ele alıyor. Dediğim gibi yan karakter yok, aksiyon yok, entrika yok. Bana göre görüp görebileceğiniz en doğal aşk filmi olmaya aday. Oyuncular ve hikaye her şeyiyle orijinal. Benim gibi aşk filmleriyle arası olmayan birisi bile sıkılmadan sonunu getirdiyse gerisini siz düşünün. Başrol oyuncuları; Ethan Hawke ve Julie Delpy. Imdb puanı ise 8.0 gibi yüksek bir rakam.

Kısaca konusuna değinirsem; Amerikalı bir turist olan Jesse ve Fransız bir öğrenci olan Celine Viyana'ya giden bir trende karşılaşıp konuşmaya başlıyorlar. Jesse ineceği durağa geldiğinde Celine'e onunla gelip bir gece boyunca gezmeyi teklif ediyor çünkü otele gidicek parası yok ve bütün gece aylak aylak gezicek. Celine kabul ediyor ve olaylar başlıyor. Bana göre çok farklı karakterlere sahip, iki kırık kalbin bir araya gelmesiyle güzel bir iş ortaya çıkarmışlar. Ayrıca filmin sonu hiç beklediğim gibi bitmedi. İkinci filmi izlemek için sabırsızlanıyorum!

Bu soğuk havalarda içinizi ısıtacak, güzel bir aşk filmi arayanlara tavsiyemdir. İyi seyirler! :)

(farklı renkte yazılan isimlerin üstüne tıklarsanız imdb sayfalarına ulaşırsınız.)



Not: Diğer filmleri izlemeden yazmıştım bu yorumu, şimdi yayınlamak kısmet oldu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...