22 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Bunları Görmek İsterim



Merhaba, yine bir Cumartesi İlk 10 etkinliğiyle karşınızdayım. Bu etkinlik için bilgi almak isteyenleri buraya alalım.

İşte benim listem;

1. Richelle Mead- Vampir Akademisi ve Kanbağı Serisi

Karşısına oturup deli gibi, Adrian muhabbeti yapmak istiyorum. Keşke gelse..

2. J.K. Rowling- Harry Potter Serisi

Kim Harry'nin büyülü dünyasını bize sunan kişiyle tanışmak istemez ki?

3. Cassandra Clare- Ölümcül Oyuncaklar Serisi

Yine çok sevdiğim yazarlardan.

4. Tess Gerritsen

5. Suzanne Collins- Açlık Oyunları Serisi

Keşke gelse diye düşünüp durduğum yazarlardan biri daha.

6. Karen Marie Moning- Ateş Dizisi

Daha ilk kitabını okumuş olmama rağmen favorilerim arasına giren bu serinin yazarıyla oturup 5 dakika konuşmak isterdim.

7. Charlaine Harris- Bir Güneyli Vampir Serisi

İkinci kitabını hala bulamamış olmakla beraber, çok sevdim ilk kitabı. Umarım bir gün gelir.

8. Beth Revis- Evrenin Ötesi Üçlemesi

Üçüncü kitabını merakla bekliyorum.

9. Kiera Cass- Beni Seç, Elit (Seri ne olarak adlandırılıyor bilmiyorum)

Kitaplarını her seferinde 3 saat gibi kısa bir sürede bitirip, şimdi ne olucak diye sormama sebep olan yazar. Gelse de iki lafın belini kırsak.

10. Veronica Roth- Uyumsuz

Devam kitabının çıkmasını merakla beklediğim serinin yazarı. Umarım o da bir gün gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...