15 Kasım 2014 Cumartesi

Harika Piç- Christina Lauren | Kitap Yorumu


 Kitap: Beautiful Bastard
Yazar: Christina Lauren
Tür: Romance- Erotica
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Seri: Harika Piç (#1)
Goodreads Puanı: 4.08


Bazen ilişkiler iki bilinmeyenli denkleme dönerler

NEFRET x TUTKU + ŞEHVET= X
KARİYER < Y < KARİYER
X = AŞK x Y / SEKS

Zeki, çalışkan ve hırslı bir stajyer olan Chloe Mills'in yüksek lisansını bitirmesine yalnızca kısa bir süre kalmıştır. Ancak genç kadının büyük bir sorunu vardır; baş belası patronu Bennett Ryan. Kaba, duygusuz, düşüncesiz, yakışıklı, seksi, ah Tanrım çok seksi, öhöm öhöm… Harika Piç!

Bennett Ryan aile şirketinde yönetici olarak işe başladığında asistanının bu kadar etkileyici, kışkırtıcı ve aynı zamanda insanı sinir eden bir kadın olacağını hiç düşünmemiştir. Ancak işyerinde duygusal ilişkilerden uzak duran mesafeli bir patron olarak nam salmış olan Bennett, zamanla adeta bu kadına doğru çekilir.

Nefreti ve cinsel çekimi aynı anda hisseden ikili için birbirlerine duydukları açlık bir ihtiyaca dönüştüğünde kaybedilecekler ve kazanılacakların terazideki yeri değişir. Şimdi bir karar verme ve iki bilinmeyenli denklemdeki X'i ve Y'yi bulma vaktidir…

"Tutku dolu bir seks ve insanı cayır cayır yakan bir heyecan fırtınası."
-RT Book Reviews-

"Harika Piç'in kalbi, sıcaklığı ve kararında fakat iğneleyici bir mizah anlayışı var. Zekice yazılmış hikâyeleri seven aşk romanı okuyucularını inanılmaz ateşli bir sürpriz bekliyor!"
-Myra McEntire-
(Tanıtım Bülteninden)




Merhaba millet, nasılsınız? Ben bu aralar çok iyiyim, vizeler yaklaşmışken hem verimli ders çalışabiliyorum hem de kitap okuyabliyorum. Vaktimi iyi kullanıyorum sanırım. Neyse, bir cumartesi günü iki ayrı derse çalıştıktan sonra üç bölüm dizi izledim hattan ondan sonra da Harika Piç'e bir göz atayım dedim. Ve tabii ki göz atmakla kalmadım, bir oturuşta kitabı bitirdim. Bu kitabın muhteşemliğinden kaynaklanmıyor, tamamen benim beklentiye girmeden okumamdan ve bu tip kitapların nedense çabuk okunmasından kaynaklanıyor.

Chloe Mills patronundan nefret ediyor, hatta ona Harika Piç lakabını takmış. Harika demesinin nedeni inanılmaz derecede yakışıklı olması ve aynı zamanda da zeki olması. Chloe onun yanında stajyer olarak çalışıyor ve bütün huysuzluklarına katlanıyor adamın. Çünkü yüksek lisansını bitirmesine çok az bir süre kalmış. Bennet Ryan -yani patronu- da pek hoşlanmıyor kızımızdan. Resmen aralarında nefret ilişkisi var, tabii aynı zamanda aralarında durmadan asılı kalan cinsel çekimi unutmamak lazım. Tabii ki kitabın konusu gereği aralarındaki cinsel çekim tavan yapıyor ve üçüncü sayfadan itibaren çiftimiz tavşan misali nerede olursa orada birbirlerinin üstüne atlamaya başlıyorlar.

İnanın kitabın hiçbir derinliği yok, karakterler yüzeysel. Ne adamın geçmişinde sorun var ne de kadının. Patron-stajyer yasak ilişkisini bile yazarımız o kadar üstten geçmiş ki o duyguyu da hissedemiyorsunuz. Tüm kitap boyunca Chloe'nin ''Ondan uzak duracağım, kariyerimi mahvetmesine izin vermeyeceğim!'' demesini ve sonra da resmen adamın üstüne atlamasını okuyoruz. Ben karakterleri çok sevmedim, hikayeyi de sevmedim -tabii hikaye yoktu bana göre ama olsun- ve kitabın sonunu da sevmedim. Sanki ucu açık bırakılmış şeyler vardı, bilmiyorum. Belki de kitapta hoşuma giden tek şey yazarın hem Chloe'nin ağzından hem de Bennet'in ağzından yazmış olmasaydı. Bu tip kitaplarda erkek bakış açısını da okumayı çok seviyorum.

Kitap bu kadar boştu, hoşlanmadım deyip durdum ama kitabı yaklaşık 3-4 saatte bitirdim. Ben beklentiye girmediğim için de okurken hoş vakit geçirdim, kafamı dağıttım. Kitabı alın mutlaka okuyun diyemem size, hatta elinizde yoksa başka kitaplara şans verebilirsiniz. Ama Harika Piç'e zaten sahipseniz bir akşamınızı kitaba ayırıp, okunucaklar listenizden bir kitap daha silebilirsiniz.

Puanlama: 3/5

Edit: Yorumu vizeler başlamadan önce yazıp unutmuşum, vizelerim bitti bile. *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...