1 Eylül 2014 Pazartesi

Tek Renk Tag & Would You Rather/Hangisini Seçerdiniz?

Bu aralar o kadar çok mimleniyorum ki her birine ayrı post yaparsam blogum onlardan ibaret olacak. O yüzden en son mimlendiğim iki etkinliği tek başlıkta toplayayım dedim. Hemen başlayalım. Tek Renk Tagi içim Müge'ye çook teşekkür ediyorum.





1. Bu renkte aldığın son kitap? / 5. Dalga- Rick Yancey
Büyük bir merakla almıştım bu kitabı ama alalı 1 ay olmasına rağmen hala bir türlü okuyamadım. Çok merak ediyorum.




2. Kapak tasarımında yüz resmi bulunan kitap? / Çiftlik- Emily McKay
Yine çok merak ederek aldığım ama bir türlü okumaya fırsat bulamadığım bir kitap daha. En kısa zamanda okumak istiyorum.




3. Ana Karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? / Karanlık Ateş- Karen Marie Moning
Tabii ki buna cevabım Barrons olacaktır. Aksi düşünülebilir mi? Serinin tamamını daha önce yorumlamıştım, okumak isterseniz buraya tık.




4. Sinemaya uyarlanmış yada yakın bir tarihte uyarlanacak olan  bir kitap? / Kayıp Kız- Gillian Flynn
Yakında filmi çıkacağı için almıştım bu kitabı henüz okumaya fırsat bulamadım. Yine çok merak ettiğim bir kitap.




5. Bu renkteki favori kapak tasarımlı kitabınız? / Dünyanın Gölgesi- Beth Revis
Bu serinin tüm kapak tasarımlarına bayılıyorum ama son kitabın kapağı hepsinden daha güzel değil mi? Kesinlike tavsiye ettiğim bir seri.




6. Beklentilerinizi karşılayamayan kitap? / Vampir Günlükleri Serisi- L.J. Smith
Bende bu serinin ilk 3 kitabı var ve neden aldığım konusunda hiçbir fikrim yok. Yani dizisini bile izlemiyorum. Sanırım daha önce ilk 10 bölümünü izleyip bırakmıştım. Kitaplar ise bana göre tam bir felaket. Seri hakkında hatırladığım tek şey Elena, ruh veya hayalet gibi bir şey oluyordu. Öyle olduğu için yere değemiyordu sanırım havada süzülüyordu ve çocuk gibiydi. Dışarı çıkmaları gerektiğinde onu arabaya iple bağladılar ve araba giderken o da arkalarından balon gibi süzülerek geldi. Bu sahneden sonra seriyi bi kenara bıraktım ve benden bu kadar dedim. :D




7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap? / Keşke Senden Nefret Edebilseydim- Lucy Christopher
Bu kitaba resmen aşık olmuştum. Kesinlikle tavsiye ediyorum, yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.





8. Konusunu orijinal bulduğunu bir kitap? / Incarceron- Catherine Fisher
Kitaba bayılmasam da okuduğum en orijinal konulu kitaplardan biriydi. Mutlaka okuyun dıye tavsiye edemem ama isterseniz bir göz atabilirsiniz.

***

İkinci yapacağım tag ise Kitap Karavanı'nın beni mimlediği Would You Rather/Hangisini Seçerdiniz? tagi. Teşekkür edip hemen sorulara geçiyorum.

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Çok kitaptan oluşan seriler. Tek kitaplar bana yetmiyor ya, olaylar düzeldikten sonra neler olacağını okumak istiyorum hep.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Kadın yazarlar diyorum ama içim hiç rahat değil. Çok iyi erkek yazarlar da var ama. Of. Nasıl soru bunlar ya? :D

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
İnternet üzerinden almak. İlk olarak yaşadığım şehirde güzel kitapçılar yok ikinci olarak da internet her zaman daha uygun oluyor. Ayrıca kargo beklemenin heyecanını hiçbir şeyde yaşayamıyorum. :D

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Dizi olan kitaplar. Okuduğumuz çoğu kitap iki saatlik filmlere sığmayacak kadar ayrıntılı. Kesilip biçilmesindense dizi olmasını tercih ederim.

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Tabii ki haftada 5 kitap. Günde 5 sayfa okumak neyime yeticek? 

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?
Profesyonel bir yorumcu olmak. Bir şeyler yazamayacak kadar üşengeç insanım ve tüm zamanımı yazmaya ayırmak istemezdim. Okur olmak yazar olmaktan daha güzel bir şey bence.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
İşte en zor sorulardan biri de bu! Ama cevabım her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak olucak. Sonuçta yeni tarzlar ve yeni dünyalar keşfetmek için kitap okuyoruz. Durmadan aynı şeyleri okumanın bir anlamı yok dedi durmadan, okuduğu kitapları baştan okuyan kız. :D

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Kütüphanede çalışmak. Kesinlikle hayalim olan bir iş. 

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ?
Yaa, nasıl cevap vereyim şimdi buna? Of. Favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar diyorum. Yani hep aynı türü okumak can sıkabilir dimi? 

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı ?
Fiziksel kitap kopyalarını okumak. Benim için e-kitap okumak işkence ya.

1 yorum:

  1. Tek Renk Tagine katıldığın için teşekkürler ben kanalımda oluşturmuştum ismimi belirtirsen sevinirim

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...