1 Eylül 2014 Pazartesi

Hırsız- Tarryn Fisher| Kitap Yorumu


Kitap: Thief
Yazar: Tarryn Fisher
Tür:  Romance, New Adult, Contemporary
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Seri: Love Me With Lies (#3)
Goodreads Puanı: 4.49


Kendime Not
Aşk sabırlıdır; aşk naziktir.
Aşk övünmez ya da büyük konuşmaz.
Aşkta kibir yoktur;
Asla kaba, yavan ya da uygunsuz, bencil değildir.
Kolay kolay sinirlenmez.
Aşk yanlışların çetelesini tutmaz.
Aşk güvenir, umut eder ve ne olursa olsun katlanır.
Aşk asla eskimez.
Onun için savaşacağım.
Caleb Drake, ilk aşkını asla unutmadı. Evlendiği zaman da. O evlendiğinde de. Hayat birdenbire dönüp dolaşıp aynı noktaya gelince Caleb'ın, soğuk ve çekici Olivia Kaspen'ı geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermesi gerekir. Ama hayatta her hareketin bir sonucu vardır ve çok yakında Caleb, bazen aşkın katlanılmaz bir bedelle geldiğini öğrenecektir.
(Tanıtım Bülteninden)





*Daha fazla alıntı için menü kısmından Kitaplardan Alıntılar kısmına tıklayabilirsiniz.
* Serinin ilk iki kitabının yorumu için; Fırsatçı, Teklikeli Kızıl.

Tarryn Fisher, beni her kitabında soluksuz bırakan ve aynı zamanda sinir krizlerine sokan bir yazar. Sonuç olarak kitapla kavga ede ede ülkemizde çıkan serisinin son kitabını da bitirdim. Bu yorumu nasıl yazacağım bilmiyorum ama bana kalırsa serinin en güzel kitabıydı. Caleb için üzülmemek elde değilken, Olivia'nın salaklıklarını okurken inanın kendimi kaybettim. Leah için bir şey söylemeyeceğim, onun ne mal olduğunu zaten biliyorduk.

Onu ilk kez gördüğümde -Tanrım- sanki hayatım boyunca başka kadın görmemiş gibiydim.

Yine her kitapta olduğu gibi, bir bölüm geçmiş bir bölüm günümüz şeklinde anlatılıyor olaylar. Caleb'ın ağzından dinliyoruz olayları, kendini nasıl suçlu hissettiğini ve Olivia'ya duyduğu sonsuz aşkını anlatıyor. Kitabı okurken resmen yerimde duramadım, birbirlerinden ayrıldıkları süre günler veya aylar değil. Yıllar boyunca kavuşamıyorlar! Olivia kaçıyor, Caleb kovalıyor. Kitabın özeti bu kadar! İnsan nasıl böylesine sevebilir? Delicesine aşık olmak cidden bu mu bilmiyorum. Tek bildiğim kitabı okurken duygusal olarak yorulduğum ve Caleb, Olivia'ya olan aşkını anlattığı satırları işaretlemek için durmadan post-it kullandığım.

''Hayat sana yardım etmez, seni paramparça eder. Aşk zalimdir ama iyidir. Bizi hayatta tutar. Ona ihtiyacın varsa o zaman bekle. Ama şu anda evlenmek üzere. Bugün onun günü ve bunu mahvedemezsin.''

Kitabı okurken durmadan kendimi sorguladım; Ya benim de başıma böyle şeyler gelseydi? Bu kadar yalanla yaşayabilir miydim? Ve en önemli soru şuydu benim için, aşk gerçekten bu kadar zehirli bir şey mi? Hırsız'ın sonlarına gelene kadar yazardan nefret ettim. Ciddi anlamda nefret ettim. Eğer kitabı istemediğim bir şekilde bitirseydi yaşadığı yeri bulup kafasını kopartırdım. Bu cümlemden mutlu son olduğunu çıkarmayın sakın, yazar son cümlelere kadar yine canımızı acıtacak şeyler yazıyor!

Her gün şevişiyorduk -şartlar ne olursa olsun. Yaşlandıkça güzelleştiğini gördüğüm tek kadın oydu. Gördüğüm tek kadın oydu.

Daha fazla ne söyleyebileceğimi bilmiyorum. Zaten bu yazdıklarım yorum mu yoksa kendi kendimi rahatlatmak için yazdığım şeyler mi bilmiyorum. Tek bildiğim bu yazar ne yazsa okurum ve bu seriyi benden öneri isteyen herkese önereceğimdir. Alın ve okuyun.

Puanlama: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...