12 Ekim 2013 Cumartesi

Zehir Ustası- Maria V. Snyder | Kitap Yorumu




Zehir Ustası eylül ayında yaptığım alışverişte elime geçmişti-hala düzenlemeye üşendiğim için yayınlamadığım bir post daha-.  1-2 hafta sonra elime alabildim ve bir baktım kitap bitmiş, ben Büyü Ustası için yanıp tutuşuyorum. Malesef sömestra kadar alışveriş yapamayacağım için ikinci kitap bekleyecek. Ne yapalım ben de Zehir Ustasını tekrar okurum!

 Çoğu kişinin aksine Dex hayranı değilim ben, kitaplığımda fazla yoktur kitapları. Ama Zehir Ustası'nı okuduktan sonra  Dex'ten çıkan bütün kitapları merak etmeye başladım. Kitabın kapağını çok beğenmesem de konuyu biraz yansıtıyordu. Çeviri sorunsuzdu ve baskı hatasıyla karşılaşmadım hiç. 

 Yelena sorunlu geçmişi ve ürkekliğiyle okumaktan zevk aldığım bir karakter oldu. Çoğu karakteri okurken ''Neden böyle yapıyooosssuunnn!?'' diye çığlık çığlığa okurdum ama Yelena gayet tutarlıydı. Benim için saç baş yoldurmayan nadir karakterlerden biri oldu kendisi. Okurken en zevk aldığım olaylardan biri de Valek'in arkasına saklandığı kısımlardı. 
  Hazır Valek demişken. Onun o soğukkanlı katil hallerine bayıldım!! Bu aralar aşkını dile getiren ve hemen yelkenleri suya indiren karakterlerden hoşlanmıyorum. (Evet, iyice mazoşist oldum.) Valek beklentilerimin çoğunu karşıladı. 
  Janco ve Ari ise en sevdiğim yan karakterler olarak tarihe geçtiler sanırım. Onların geçtiği kısımları daha bir  severek okudum. 

Kitap beni bir çok yönden şaşırtırken, tahmin ettiğim yerler de oldu. Bazı yerlerde sıkılırken bazı yerlerde kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Kitabın sonu hariç bir çok şeyi sevdim. Böyle karanlık başlayan bir kitabın sonunun da buna yakışır olmasını beklerdim. Serinin devam kitaplarını büyük bir merakla bekliyorum, en kısa zamanda almam lazım.

Puanlama;

4,5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...