19 Ekim 2013 Cumartesi

Beastly- Alex Flinn| Kitap Yorumu

Kaplumbağa hızıyla kitap okuyan Nihan'dan herkese merhaba! Okul açıldığından beri bitmek bilmeyen ödevler ve bir anda canlanan sosyal hayatım yüzünden kitap okuma hızım yerlerde. Durum böyle olunca bloga bir şeyler yazmak çok zor oluyor. Blogu ihmal ettiğim için özürlerimi size sunuyor ve yorumuma geçiyorum.
                                                             ***



Dış görünüşün her şey olduğunu düşünen ve çirkin görünenlerden olabildiğince uzak durup onları aşağılayan Kyle, bir gün çok yanlış kişiyle uğraşıyor ve bam! Kendimizi modern bir Güzel ve Çirkin masalında buluyoruz.

Her bölümün başında Beklenmedik Değişimler sohbet grubunun konuşmalarını okuyoruz. Çoğu konuşmayı kahkahalarla okudum, kitabın en eğlenceli kısımlarıydı bence. Ayrıca hâlâ kurbağanın nasıl yazdığını anlayabilmiş değilim. :D Kitabı okumaya başladığım zaman Kyle bana çok itici gelmişti. O değiştikçe ona iyice ısındım ve ona ısındığım andan itibaren kitap su gibi aktı. Her bir karakteri sevicek ve kendinizi kolayca onların yerine koyabiliceksiniz.

Güzel ve Çirkin masalından günümüze uyarlanan Beastly, eğlenceli ve akıcı anlatımıyla kolayca okunan bir roman. Kışın kendini iyice hissettirmeye başladığı şu günlerde içinizi ısıtıcak, aksiyonsuz sevimli bir aşk hikayesi okumak isteyenler için mükemmel bir seçenek. Ben okurken çok eğlendim, tavsiye ediyorum.

Ayrıca bu kitapla aynı isimden bir de uyarlaması çıkmış. En kısa zamanda  filmi izlemeyi planlıyorum. Siz kitap hakkında neler düşünüyorsunuz?

Puanlama: 4/5

2 yorum:

  1. Filmini izlemiş ve çok beğenmiştim. Kitabı olduğunu bilmiyordum. Yorumundan okumaya değer diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı filme göre daha güzel bence, mutlaka bir göz atmalısın :)

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...