13 Ağustos 2014 Çarşamba

Tehlikeli Kızıl- Tarryn Fisher| Kitap Yorumu


Kitap: Tehlikeli Kızıl
Yazar: Tarryn Fisher
Tür:  Romance, New Adult
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık
Seri: Love Me With Lies (#2)
Goodreads Puanı: 4.26

Sevgili Fırsatçı,
Onu benden alabileceğini sandın ama kaybettin. Ve şimdi benim olduğuna göre onu elimde tutmak için her şeyi yaparım. Şüphen mi var? Senin olması gereken her şey benim. Olur da merak ediyorsan; aklına bile gelmiyorsun artık. Onu bırakmayacağım… Hem de hiç.
Tehlikeli Kızıl
Leah Smith sonunda istediği her şeye sahiptir. Tam olarak öyle olmasa da. Evliliği, ömür boyu sürecek bir bağlılıktan ziyade daha çok bir borç gibiydi. Oluşturmak için var gücüyle uğraştığı imajı ise gözlerinin önünde dağılıp gidiyordu. Yeni bir rol ve sırlarla dolu geçmişiyle Leah, çaldığı şeye sahip çıkmak için ne kadar ileriye gideceğine karar vermeliydi.
(Tanıtım Bülteninden)






Serinin ilk kitabı olan Fırsatçı için yaptığım yoruma buradan ulaşabilirsiniz. Bu yorum ilk kitap hakkında spoiler içerir.

Fırsatçı'nın son sayfasını okuyup, kitabı kapattığım zaman çığlık attığımı hatırlıyorum. Öyle bir sondan sonra acilen ikinci kitaba ihtiyacım olduğunu söyleyip, günlerce yakınıp durmuştum. O kadar olay yaratmama rağmen Tehlikeli Kızıl'ı çok geç okudum ve bu kararımdan pişman olmadım. Genelde seri devamlarını okumayı ertelediğim için pişman olur, bunu da sık sık dile getirirdim. Bana kalırsa Tehlikeli Kızıl, Fırsatçı'nın gerisinde kaldı. Fırsatçı'da olan merak unsuru ve heyecan çok daha azdı bana kalırsa.

Bildiğiniz üzere ilk kitabın sonunda Leah yaptığı tüm pisliklere rağmen Caleb'ı elde edip bir de üstüne hamile kalmayı başarıyordu. Sonunda doğum yapan Leah, anne olmaktan hiç memnun değil çünkü milyon tane oyunla elinde tutmayı başardığı kocasını bir dişiyle daha paylaşmak zorunda kalacaktır. Caleb ise aksine kızının üstüne titriyor ve Leah'ın olmayan annelik içgüdüsü ilişkilerini hırpalamaya başlıyor. Leah şimdi hem kızını seviyor rolü yapmalı hem de kocasını yeniden Olivia'ya kaptırmamaya çalışmalıdır.

Caleb! Ya bu adamın çektiklerini okudukça ben kanser oluyorum, adam bir türlü mutluluğu yakalayamadı. Neyse, kitabımıza geri dönelim. Yine ilk kitapta Caleb ve Olivia'nın nasıl tanıştığını geri dönüşlerle öğreniyorsak bu kitapta da aynı şey Caleb ve Leah arasında yaşanılanları öğrenmemize olanak sağlıyor. Leah ve ailesini okurken kıza acımaktan kendimi alamadım. Gözümde hala pislik olarak kalsa da yaşadıklarından dolayı yaptıklarından o kadar nefret etmedim. Sonuçta sevgiye muhtaç bir şekilde büyümüş ve sonunda yanındayken sevildiğini hissettiği adamı kaybetmemek için elinden geleni yapıyor. Ne derler bilirsiniz; aşkta ve savaşta her yol mübahtır. Bana kalırsa bu seri tam olarak bu cümlenin üstüne kurulmuş. Kitabın sonu ilk kitap kadar olmasa da yine merak ettirecek bir şekilde bitti. En kısa zamanda son kitabı okuyup seriyle vedalaşmayı düşünüyorum. Bakalım Caleb'ın hikayesinde neler öğreneceğiz.

Sonuç olarak ilk kitap kadar mükemmel olmasa da okurken oldukça eğlendiğim bir kitap oldu. Henüz bu seriye başlamadıysanız mutlaka öneririm. Ayrıca serinin tüm kitaplarının fiyatları oldukça uygun. Okuoku veya D&R gibi online satış sitelerinden maksimum 11 tl gibi bir fiyata bulabilirsiniz. Keyifli okumalar!

Puanlama: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...