26 Mart 2014 Çarşamba

Bu aralar ben..

Bugün bloguma bakarken farkettim ki uzun zamandır dizi ve film yorumları yapmıyor, favorilerimi yazmıyormuşum. Neden bu kadar boşladığımı inanın bilmiyorum ama okul, sınavlar ve staj derken tur kitapları hariç blogumda pek bir şey paylaşamadım. Bu postu, daha sistematik bir şekilde paylaşım yapacağıma dair verdiğim söz olarak düşünün.



 



Uzun zamandır güncel olarak takip ettiğim diziler dışında -Supernatural, Pretty Little Liars, Teen Wolf-  The Walking Dead izlemeye başladım, ikinci sezonunu daha dün bitirmiş bulunmaktayım ve çıldırıyorum. Bu dizi ciddi anlamda sinirlerimi bozuyor, sayesinde dizi karakterleriyle kavga etmek yeni alışkanlıklarım arasında. Aynı zamanda daha yeni başlayan iki diziyi daha izlemeye başladım Ressurection ve Believe. Believe tam olarak beklentilerimi karşılamasa da ilk sezonu izlemeye devam etmeyi düşünüyorum. Resurrection ise bana göre 2014 yılının bombalarından biri, şimdilik en severek izlediğim dizi bu. Ressurection ve Believe'in henüz üç bölümü yayınlandı.
İlk bölümlerini izleyip, bir daha izlememek üzere rafa kaldırılan bir iki dizi var. Bunlardan biri The 100 , diziyi  merakla bekleyip büyük hayal kırıklığı yaşadım.




Uzun zamandır oturup sonuna kadar izleyebildiğim birkaç film var. Bunlardan biri Harry Potter ve Felsefe Taşı. İzlediğim andan beri kitapları yeniden okumak istiyorum, en kısa zamanda Harry Potter maratonu yapacağım sanırım. Diğer bir izlediğim film ise Ateşi Yakalamak, ikinciye izledim filmi ve bir kez daha söylüyorum izlediğim en iyi uyarlamaydı. Son olarak izlediğim film ise Buried. Sonuna kadar nefesimi tutarak izledim, bu tip filmler beni çok etkiliyor.





Şu an okumakta olduğum iki kitap var. Biri Mekanik Prenses, Cehennem Makineleri serisinin üçüncü ve son kitabı. Bana göre serinin diğer kitaplarıyla karşılaştırıldığında daha vasat. Kitabın ilk yarısını kendimi zorlayarak okudum, umarım bundan sonra olaylar hareketlenir. Ayrıntılı yorumu yakın zamanda burada olacak. Diğer okuduğum kitap ise Sana Kapıldım. Daha ilk 100 sayfasını okumama rağmen şimdiden çok sevdim, devamını büyük bir merakla bekliyorum.

İzlediğim diziler hakkında en kısa zamanda daha ayrıntılı bir yazı yazmayı planlıyorum, takipte kalın. :)

Not: İsimlerin üzerine tıklarsanız ilgili sayfaya ulaşabilirsiniz. Imdb ve Goodreads.

Güncelleme: Sana Kapıldım bitti bile, çok sevdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...