16 Eylül 2013 Pazartesi

Ölü Kızın Dansı- Rachel Caine | Kitap Yorumu



Serinin ilk kitabı, Cam Ev'e yaptığım yoruma buradan ulaşabilirsiniz. Okuyacağınız yazı, ilk kitap hakkında spoiler içerir.

***

Bu aralar elime hangi kitabı alsam yarım bırakıyordum. Daha sonra, uzun zamandır elimin gitmediği Ölü Kızın Dansı'na başladım. Çok da iyi yaptım. Kitap su gibi aktı, okuma hızıma yeniden kavuştum.
Ölü Kızın Dansı, Morganville Vampirleri serisinin ikin kitabı. Artemis Yayınevinden çıkan bu serinin, en son 11. kitabı çıktı.

Bildiğiniz üzere ilk kitabın sonunda, Shane'in babası ve onun motorcu arkadaşları gelmişti Amaçları Morganville'de yaşayan vampirleri avlamak. Bunun Claire ve arkadaşlarının başını belaya sokacağı apaçık ortada. Sonuç olarak beladan bu kadar uzak kalmaya çalışıp, her seferinde tam ortasına düşen dört arkadaşı okuyoruz.

Belirtmeliyim ki Cam Ev'e göre bu kitap çok daha akıcıydı. Claire daha güçlü bir karaktere bürünüyor, sanırım kitapta en çok bu hoşuma gitti.
Shane'in babası yüzünden başının durmadan belaya sokmasına sinir oldum. Yazar umarım bir daha bu karakteri karşımıza çıkarmaz. Eve, hâlâ en favori karakterim. 
Kitabın sonu beni çok heycanlandırdı. Hatta hemen üçüncü kitaba geçip onu da bitirdim. Yakında onun hakkında da bir yazı gelecek.

İlk kitabı okuyanlar mutlaka seriye devam etsinler, gitgide daha güzel oluyor. Düşünmeden okuyabileceğiniz, hafif ve eğlenceli bir kitap arıyorsanız öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...