12 Temmuz 2013 Cuma

Blood Sisters İnceleme

Bildiğiniz üzere Vampir Akademisi serisinin filmi için çekimler başladı. Büyük bir VA fanı olarak, geç olsun da güç olmasın diyerek bu incelemeyi yapıyorum. Bu yazı gereksiz uzun olabilir uyarıyım ben sizi şimdiden.



Vampir Akademesi serisinin konusundan bahsetmek istersek, üç başlık altında toparlayabiliriz; aşk, fedakarlık ve dostluk. Kitap bu üç ana konu üzerinde yoğunlaşıyor ve Rose Hathaway adında ki kick-ass karakterimizin ağzından anlatılıyor kitaplar. Spoiler vermeden nasıl anlatırım konusunu inanın bilmiyorum sadece bu seri hakkında söyleyebileceğim tek bir şey var seveni kadar sevmeyini de fazla. Goodreads puanı ortalama 4,45-tam emin değilim-  olan bu seriyi ben herkese öneriyorum. Okuyun, okutun.

Kitapları sırasıyla; Vampir Akademisi, Buz Öpücük, Gölge Öpücük, Kan Sözü, Ruh Bağı ve Son Fedakarlık. Ülkemizde Artemis Yayınları aracılığıyla çıkan bu serinin bir de yan serisi mevcut. Yan serisi ise Kanbağı, Altın Zambak ve Mavi Büyü-henüz çıkmadı-

Vampir Akademisi kitabının konusunu öğrenmek veya satın almak isterseniz; Goodreads, D&R


fan yapımı bir çalışmadır.

Filminden bahsetmek istersek, öncelikle oyuncu seçimi hakkında söylemek istediğim şeyler var. Hiç bir karakter kafamdakine uygun değildi. Beğenmedim mi? Hayır, beğendim ama hayalimdeki oyuncular değildi.

Rose'u daha kadınsı ve biraz daha sert görünüşlü beklerdim, kızımız hanım hanımcık duruyor şimdilik. Umarım filmi izledikten sonra bu fikrim değişir. Dimitri ise Rus olmasıyla gönlümü kazanmış durumda. Lissa da olmuş sanki.

Film 14 Şubat 2014 tarihinde vizyona giricek. Bize beklemek ve set fotoğraflarına bakıp iç çekmek düşüyor.

Bütün Oyunculara şöyle bir göz atarsak;

Zoey Deutch- Rose Hathaway

Danila Kozlovsky- Dimitri Belikov

Lucy Fray- Lissa Dragomir

Dominic Sherwood- Christian Ozera

Ashley Charles- Jesse Zeklos

Claire Foy- Sonya Karp

Cameron Monaghan- Mason Ashford (Ben kızıl diye hatırlıyordum Masonu?!)

Gabriel Byrne-  Victor Dashkov

Sami Gayle- Mia Rinaldi (bu kız sarışın değil miydi?)

Joely Richardson- Kraliçe Tatiana

Olga Kurylenko - Kirova

Sarah Hyland- Natalie Dashkov

Şimdi gelelim görsellere. 

Rose Hathaway;





















Dimitri Belikov



















Lissa Dragomir





Evet siz film, oyuncular ve kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...