5 Mart 2014 Çarşamba

Bu Ay Neler Okudum? | Şubat

Şubat ayını tam 8 kitap okuyarak bitirmişim. Bu demek oluyor ki uzun zamandır istediğim okuma hızıma yeniden ulaşmışım. Okuduğum 8 kitaptan 4'ünü blogumda yorumlamışım, iki kitap yorumu da yolda. Takipte kalın lütfen!

Bakalım neler okumuşum?



1. Mekanik Prens- Cassandra Clare

Yorumu çok yakında burada olucak ama kitaba bayıldığımı belirtmeliyim. Muhteşemdi!

Puan: 5/5

2. Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi- Duygu Özlem Yücel

Uzun zamandır okuduğum ilk Türk yazar oldu kendileri, kitap içimi dağlasa da çok sevdim. Yorumumu okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Puan: 4/5

3. Vampir Akademisi- Richelle Mead

Vampir Akademisi'ni uzun zamandır ilk defa okudum, filmden önce hatırlatma olması amacıyla okumuştum ve eskisi kadar deli olmadım kitaba. O zamanki hayranlığım okuduğum ilk vampir romanı olmasından kaynaklanıyormuş ama kesinlikle kötü olduğunu düşünmeyin oldukça güzel bir kitap.

Not: Film hakkında yorumumu bekleyenlere sesleniyorum, gelmeyecek. O kadar kötüydü ki tüm hücrelerimle hâlâ unutmaya çalışıyorum filmi.

Puan: 4/5

4. Sen Benim Diğer Yarımsın- Holly Bourne

Kitap Kurtları Blog Turu kapsamında incelediğimiz Sen Benim Diğer Yarımsın, okuması oldukça eğlenceli bir aşk kitabıydı. Doğru tespitlerle dolu bu kitabı okumanızı öneririm. Yorumumu görmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.

Puan: 4/5

5. Boğulan Kız- Caitlin R. Kiernan

Yine tur kapsamında incelediğimiz bir kitap olan Boğulan Kız, ilginç ve oldukça sarsıcı bir kitaptı. Yorumuma ulaşmak için buraya tıklayın.

Puan: 4/5

6. Çürük ve Harabe- Jonathan Maberry

Bana zombi romanlarını okumayı sevdiren kitap olarak tarihe geçmiş bulunmakta. Yorumu okumak için buraya tıklamanız yeterli.

Puan: 5/5

7. Mutlu Ölüm- Nora Roberts

Ah, bu seriye aşık olduğumu her yere yazıyorum ama cidden aşığım. Karakterler, yaratılan dünya, Roarke. Bu seriyi hiç blogumda incelemedim çünkü nasıl yapacağımı bilmiyorum, ne zaman denesem saçmalıyorum. Belki alıntı postu yaparım.

Puan: 5/5

8. Anna Kan Giyinmiş Kız- Kendare Blake

Yorumu çok yakında blogumda bulabilirsiniz ama beklediğimi bulamadığım bir kitap oldu.

Puan: 3.5/4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...