8 Mart 2014 Cumartesi

Anna Kan Giyinmiş Kız- Kendare Blake | Kitap Yorumu


Kitap: Anna Kan Giyinmiş Kız
Yazar: Kendare Blake
Tür:  Young-Adult, Paranormal
Yayınevi: Martı Yayınları
Seri: Anna (#1)



Düşünceler zamanla bulanıklaşıp kaybolur ama gözler hiçbir şeyi unutmaz…
Cas Lowood, ihbarlar üzerine hayaletlerin peşine düşerek onları yok eden bir hayalet avcısıdır. Yeni görevi ise, evine adım atan herkesi acımasızca öldüren hayalet Anna Korlovu yakalamak ve ondan kurtulmaktır.
Fakat Cas bu kez daha önce hiç rastlamadığı türden bir hayaletle karşı karşıyadır. Annanın içindeki, insanları öldürme isteğinin nedenini öğrendiğinde onun hayatına ve ölümüne dair sırlarla örülü gerçekleri de su yüzüne çıkarır.
Yirmi beşten fazla dile çevrilen ve birçok ödül alan Kan Giyinmiş Kız sizleri doğaüstü fantastik kurgunun romantik öğelerle harmanlandığı sıra dışı bir hikâyeyle tanıştırıyor.
YORUMLAR
"Tamamen orijinal, özgün ve eğlendirici bir kitap. Korku türündeki en iyilerin arasında olabilecek kadar harika. Devam kitaplarını da okumayı isteriz."
-Kirkus Reviews-
"Case bayıldım! Vârisi olduğu dünya ise oldukça canlı ve merak uyandırıcı. Işıkları açarak uyumaya hazır olun çünkü bu kitabın dişleri var. Hem de sipsivri."
-Stacey Kade-







Hakkında yapılan yorumları okuduktan sonra beklentimin tavan yaptığı bir kitap daha bitmiş bulunmakta. Arka kapak yazılarını okumamanın verdiği gazla, son derece sert ve içinde aşk olmayan bir kitap bekliyordum. Çok yanılmışım, kötü bir kitap değildi hatta hızlıca okunan bir kitaptı ama beklediğimi bulamadım. Ben kan, vahşet ve deli bir hayalet bekliyordum. Olmadı, bir sonraki kitaba artık.

Theseus Cassio Lowood bir hayalet avcısı, hatta tüm dünyadaki tek hayalet avcısı olduğunu düşünüyor. İşi ona gelen ihbarları değerlendirip, hayaletlerin bulunduğu şehire gitmek ve onları yok etmek. Gelen ihbar sonucu ise yeni görevine doğru yola çıkar, Anna Karlov. Anna, evine giren herkesi acımasızca öldüren ve Cas'in daha önce hiç karşılaşmadığı güçte bir hayalet. Anna'yı yok etmek Cas'in düşündüğü gibi kolay olmayacak.


Kitap kesinlikle çabuk okunuyor, 5 sayfa okuduğumu sanıp 50 sayfa okuduğum fark ettim hep. İnsanı içine çeken bir kurguya sahip, kitap tam benim istediğim sertlikte olmasa bile severek okuduğumu belirtmeliyim. Benim için tek bir sorun vardı karakterleri sevmedim, yani muhtemelen 2 hafta sonra unutacağım karakterlerden olacaklar.




Kitabın çevirisinin çok hoşuma gittiğinden bahsetmemiştim sanırım, Martı Yayınları bu konuda mükemmel. Hiçbir yazım hatasıyla karşılaşmadım ve kitabın kapak dokusu çok hoşuma gitti. Evet, orijinal kapakla çıkarmayıp beni ve benim gibi birçok okuyucuyu hayal kırıklığına uğratsalar da oldukça sevdim.

Puanlama: 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...